onsdag den 2. februar 2011

New York City



Turen til Newark lufthavn fra København gik uden problemer, og det var heldigvis ikke skyet, så jeg fik mulighed for både at se Island fra luften, og en hel del af Canadas kystlinie. Mit kamera var selvfølgelig lagt lidt for langt væk :-( Fra Island til Newark var jeg endda så heldig at have tre sæder for mig selv, score!

Jeg fik oplevet så meget af New York som det nu er muligt på 1½ dag, og det var slet ikke så tosset at være alene (så længe det var så kort tid!) - jeg kunn
e sætte min egen dagsorden, og gøre lige præcis de ting jeg ville. Meeen, tror dog at jeg næste gang gerne vil dele New York med andre :-)

Jeg fik shoppet på 5th Avenue (Sko - ahem.. MIG?! Arj.. Kun lidt..!) , set Ground Zero og Frihedsgudinden, sidstnævnte på god afstand dog. Jeg fik selvfølgelig også kørt i de gule taxier, og passerede Empire State Building, Times Square, Rockefeller Center - og sikkert en hel masse andet jeg har overset. Det er så meget at kigge på hele tiden, især hvis man husker at kigge op!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar