fredag den 18. februar 2011

Semester-uge 4

Det er som om lektie/studiebyrden er steget eksponentielt i denne uge! Torsdag var der eksamen i bioetik, og den var virkelig svær, så ved ikke liiiige hvor godt dét gik?! I næste uge skal vi aflevere et essay i det fag. I bund og grund skal vi finde et eksempel fra nutiden, hvor man laver kliniske forsøg med mennesker (Kræft, vacciner, stamceller, antidepressiv medicin, ell lign), og forestille os at se tilbage på det fra fremtiden, og skrive om det fra et etisk perspektiv... Ja, det er da helt vildt nemt, er jeg sikker på... Burde vist komme igang snart!
Desuden har vi fået en take-home eksamen i et andet fag, som skal afleveres fredag - og ugen efter det skal min gruppe præsentere. På torsdag har jeg i øvrigt også eksamen i mit tredje fag, og ugen efter, bioetik eksamen, igen?!
Nå, men jeg klarer det så godt jeg kan, mens jeg forsøger at få oplevet lidt. I weekenden, som forøvrigt er en lang weekend (mandag fri), skal vi 4 piger til Washington. Vi har lejet en bil og kører derned. Mig bag rattet, det blir vildt :)


Glæder mig dog til jeg er over 25, om under en måned! Så er billeje betydeligt billigere herovre!
På fredag og så tre fredage i træk, skal jeg ud og stå på ski. Vi bliver hentet i bus ved RPI om eftermiddagen, kører til Jeminy Peak, og står på ski hele aftenen, og er tilbage omkring kl. 23. Jeg skal gøre mit bedste for ikke at brække nogen ben :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar