mandag den 14. februar 2011

Semester-uge 3


Mandag tog Mette og jeg og aflagde skydeklubben et visit. RPI har som et af de få universiteter deres egen indendørs range, så det var ret nemt tilgængeligt. Første gang er gratis, og hvis man så bliver bidt af det, kan man komme hver uge for 50 dollars pr. semester. Men helt ærligt - luft-rifler?! Det er da sådan lidt topfesent..! Altså, det er da meget sjovt lige at have prøvet det, men de siger jo ikke engang rigtigt bang - og det var helt ærligt ikke så svært at styre. Håber ikke jeg træder nogen over tæerne.

Tror det må være en ommer, med rigtige våben - det må ku lade sig gøre at opdrive herovre!

Meeen, samme aften var det jo heldigvis tid til mandagsbowling. Jeg plejer bare at håbe at komme over 100, men mine bowling skills kom fra et uventet sted i mandags - det ene spil nåede jeg 142 point!!

Desværre slået af både Paul og Ryan med hhv. 149 og 144, men langt over Martha, med... Eh, måske 30 point? :o) Hun skal lige lære det :-D

Resten af denne semesteruge var relativt begivenhedsløs. Torsdag blev det til en enkelt øl efter Proteomics, for det er simpelthen den eneste måde at fortære vores professors måde at undervise på - hun er simpelthen den værste jeg nogensinde har haft!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar